Vysněný mašiny

7. února 2013 v 9:45 | Isako |  Motorky
Moje nejoblíbenější motorka, kterou bych jednou chtěl vlastnit BMW K1300S.
Technické parametry:

Motorvodou chlazený čtyřtaktní čtyřválcový
Rozvoddva vačkové hřídele a čtyři ventily na každý válec
Vrtání x zdvih80 mm x 64,3 mm
Objem1293 ccm
Výkon129kW - 175 koní při 9.250/min
Kroutící moment140 Nm při 8.250/min
Počet rychlostí6
Pneu přední120/70 ZR 17
Pneu zadní190/55 ZR 17
Přední vidliceBMW Motorrad Duolever; pérovací jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým tlumičem, tahové stupňové tlumení u SA ESA elektronicky nastavitelné
Zavěšení zadního kolaBMW Motorrad Paralever, centrální pérovací jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým tlumičem a s pákovým systémem, předpětí pružiny prostřednictvím ručního kolečka (u zvláštní výbavy ESA elektronické) hydraulicky plynule seřiditelné, tahové stupňové tlumení nastavitelné (u zvláštní výbavy ESA stupeň tahu a tlaku nastavitelný elektronicky)
Brzdy- vpředu/ vzadubrzdy EVO s dvojitými kotouči, průměr 320 mm, čtyřnásobné písty / jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvojnásobné písty
Sekundární převodkardan
Průměrná spotřeba5-7 litrů /100 km
Výška sedla820 mm (zvláštní výbava nízké sedadlo 790 mm)
Suchá hmotnost254 kg

Jako druhá vysněná motorka je Suzuki GSX-R 750.
Není tak dokonalá jako BMW, ale je táké cenově dostupnější.
Motorčtyřdobý kapalinou chlazený řadový čtyřválec, DOHC
Objem750 ccm
Vrtání x zdvih70 x 48,7 mm
Max. výkon110,3/150 při 13200 min-1
Max. moment86,3 při 11200 min-1
Palivový systémvstřikování paliva
Startováníelektrické
Sekundární pohonřetězem
Převodovka6 rychlostí
Rám
Přední odpruženíTeleskopická vidlice typu upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič
Zadní odpruženíKyvná vidlice s centrální pružící a tlumící jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič
Přední brzdykotoučová, dvojitá
Zadní brzdykotoučová, jednoduchá
Přední pneu120/70 ZR17 M/C 58W bezdušová
Zadní pneu180/55 ZR17 M/C 73W bezdušová
Výška sedla810 mm
Délka x šířka x výška2030 x 710 x 1135 mm
Objem nádrže17 litrů
Hmotnost (pohotovostní)
190 kg
Tak to je zatím vše a zas někdy. :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Markét . :) Markét . :) | Web | 7. února 2013 v 11:13 | Reagovat

Budu si dávat pozor neboj,ale dělám na štěstí jen na jednu školu přijímačky.Však každý má jiný názor,ale text sedí :-)

2 Fourette Fourette | Web | 7. února 2013 v 12:28 | Reagovat

Díky ;) Pravda, klasika neomrzí! ;)

3 lůca lůca | Web | 7. února 2013 v 20:12 | Reagovat

Tak to ti dietu opravdu nezávidím :D :/

4 S-hejvi S-hejvi | Web | 9. února 2013 v 8:04 | Reagovat

BMWčko to je fakt pěkněj stroj!<3

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama